Missfoster Fötter och Böcker

Hejsan Svejsan.

Vilken jäkla luft det är ute.

Så varmt kvavt och fuktigt. Bläääää.

Man behöver ju bara sträcka ut tån

genom dörren så är man ju genom

svett......juhu


Så idag var det....släppa ut hästen tidigt
 
sen tillbax till sängen sova ganska sent.

Andre var shoppingsugen så vi drog till

ikanohuset. Inspirerad av gårdagens film
skulle jag kolla på skor.

För Cameron Diaz var ju hur läcker som

helst i alla skor hmm hitta ett par

jättefina på scorett som likna precis på


pricken hennes Jimmy Choo Skor.

Men det va ju en sak Anna-Karin hade

glömt att hon har ju missfoster fötter

som inte kan gå i högklackat mer än en

meter. Har  halgusvalgus (Knöl på

insidan av fötterna) har opererat en men

den andra foten är kvar. Gör jätteont!

Det hela slutade med att Andre köpte ett

par skor istället till sig ett par

levis....åhh jag vart utan skor...får

fortsätta med platta skor.=( Suck


image15


Jag själv hade tappat stinget idag tror

jag inga kläder heller vart det men jag

hittade BÖCKER!!! Älskar att läsa bland

det bästa jag vet! men det går i perioder.
Beror på hur mycket tid jag har. Ibland

är vardagen redan full.

Gjorde det här (sommarklippet) köp 4

betala för 3. hmm ja vad sparade jag typ

70 kr inte så illa.men så köpte jag en till.

Älskar Camilla Läckberg böckerna de är

såå bra .Mari Jungstedt (från förkväll)är

oxå bra , köpte hennes sista bok idag

spännande.Nu har jag lite att läsa i

turkiet när jag solar.

image16

När vi kom hem behövde vi städa

iordning lite Sigge vart Trött å Findusa

undrade vad som stod på.


         
Sigge          Findusa


Hann fota min nya fina bil idag mä som

har gått många mil redan. Så skoj att

köra.



Visst är han fin=)

Jobbardag imorgon igen.....

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Miis

Hej gummz! Är oxå helt såld på skor! Ska fota alla jag har o lägga in på bloggen nån dag :)
Puzz

2007-08-12 @ 20:19:30
URL: http://www.miasunset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0