VadstenaDag

Hejsan!

Hmm
ska bli intresant å se om jag kommer hinna skriva så här när jag börjar jobba igen vllket är på måndag. Jajja den som lever får se=)
 
Idag har jag myst på stan me mamma å mormor å morfar. vi har nämligen nåt som heter Kräftival här i Vadstena. Så det var lite jippo med betoning på lite=) Men mysigt å fint väder va det.


Sen träffade jag ("min extra syster" jätte goa vän) Caroline hennes man Mattias och deras 4 månader dotter Felicia i hamnparken och tog en glass me dem. Sötare tjeja (felicia alltså) får man leta efter.

Sen bar det av i min nya sportiga bil å hämta upp storebror som jag skulle va chaufför åt till Linköping.
Tillbax hem å bytte om tog med mig syster in till stan igen å åt mat på en filt i hamnparken. Supermysigt!
Sen åkte vi hem å mös me te å tittade på i hennes Skor som jag typ sett hundra gånger men superbra.

Nu väntar jag på att min sambo ska ringa å vilja bli hämtade efter en utekväll. Klockan är 01.30.......
När man talar om trollen...nu ringde han=)



image14
Vadstena Slott som ligger vi hamnparken


Kommentarer
Postat av: Miia

I hennes skor e ju så bra!! Såg den på bio när vi var i England förra året. Fin bil du har köpt gumman! Puzz o kram

2007-08-12 @ 09:35:19
URL: http://www.miasunset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0