Klart För start!

Hejsan!

Nu är det dags att sätta fart med denna sida tycker jag.Har nog haft den i en månad.
Jag har ju tålamod = 0 så vi får väl se hur länge datorn står kvar.=)

Klockan är halv nio på morgonen har varit å släppt ut min häst Sunny på betet. Tänkte att det inte är nån ide å somna om för då blir jag såååå seg. Så med Katten Sigge sovandes i mitt knä tänkte jag att jag skulle börja med detta. Findusa sussar på stolen bredvid.

Sambon får sova ut ett tag till.men jag hör att det kommer irreterande suckar med jämna mellanrum från sovrummet som tyder på att han hör mina knapptryckningar+ att jag spelar Kelly Clarkson så tyst jag kan=) 

Semestern börjar dra sig mot sitt slut å det regnar...suck..å idag skulle vi ha mysdag va det tänkte. Syrran jag mamma och mormor å morfar. Fika på Omberg. men det vet i sjutton nu alltså.....känns inte så lockande hoppas de spricker upp lite snart.
Och den här jäkla luftrörskatarren som jag gått me i 5 veckor verkar inte vilja ge sig. Får leva me det resten av livet tror jag.

Men Snart Side ,Turkiet 2 veckor!! Jippi då ska jag bli BRUN!! Går runt som ett vandrande lik sååå vit. Då blir det mer semester i varje fall.

Jag köpte ju ny bil igår =) Måste ju visa , har inte tagit nån bild än på den än men hitta en likandan på nätet.

Min Nya fina bil!

Visst är den tuff men samtidigt söt! Perfekt storlek för mig! 



Sigge-Mannen               Sunny                   Findusa

Puss å Kram  Anna-Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0